Перейти к содержанию

система восстановленна после серьёзной ошибки


Рекомендуемые сообщения

Изложу её в исходнике, что бы не ошибиться где-нибудь

 

Problem caused by antivirus software

 

Although we have not determined the specific cause of this problem, we know the problem was caused by antivirus software.

 

Recommendation

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

To try to solve this problem, follow these steps. Each of the steps might solve your problem. If following a step doesn't fix your problem, then go on to the next step.

 

Update your antivirus software

 

Missing antivirus software updates could be the cause of your computer's problem. To make sure your antivirus is up to date, follow these steps:

 

Click Start, point to All Programs, find your antivirus program in the list, and then open it.

Look for the update status of your antivirus program. If the antivirus program is out of date, you will need to update it. See the antivirus program's Help for more information.

 

Note: If you don't see an antivirus program listed in All Programs, look for your antivirus program's icon in the notification area (next to the computer's clock). Many antivirus programs display an icon in the notification area that you can right-click to update the program or determine its status.

 

If you are unable to update your antivirus program, you might need to purchase a subscription from the antivirus software manufacturer. Once you have purchased a subscription, most antivirus software will update itself when you are connected to the Internet.

Check for multiple antivirus programs running on your computer

 

Running two antivirus software programs on your computer at the same time is not recommended because the two programs can interfere with each other. Even if you don't think your computer could be running two antivirus programs, antivirus software can sometimes come bundled with your computer and it might be running without your knowledge. To check if two antivirus programs are running, follow these steps:

 

Click Start, click Control Panel, click Performance and Maintenance, and then click Administrative Tools.

Double-click Services.

Look at the list of services under the Name column. If you find two antivirus programs, right-click each service associated with one of the programs, and then click Stop. Note that there may be multiple services running for one antivirus program.

Contact the antivirus manufacturer

 

If you've completed the previous steps, we recommend you contact the antivirus manufacturer directly for additional support.

 

To see a list of Microsoft and third-party solutions for spyware, adware, and antivirus software, go to the following website online.

 

Security software: Downloads and trials

 

 

У меня самая последняя версия продукта - базы 06.11.07 10.51

Возникает вопрос что это могло означать? может мне стоит переустановить свой KIS 7.0.0.125 ? :(

 

Буду ждать ответа

С уважением, Сергей Александрович

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Скачайте GetSystemInfo.exe

Запустите эту программу и сохраните лог где-нибудь.

Затем идите сюда - http://gsi.kaspersky.fr/index.php?hl=ru

И загрузите туд свой лог.

Там скажут какие несовместимые программы на компе.

Ссылку потом поместите сюда, пожалуйста. И прикрепите заархивированный лог от программы GetSystemInfo.

Изменено пользователем radioelectron
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

вот что мне там сказали, но почему ваша программа сказала что удалила его полностью, а реестр не почистила да ещё и пару процессов оставила?

вот лог sysinfo.rar

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Программа ничего не чистит. Она только собирает информацию о системе и сохраняет в лог-файл.

 

вот лог

У Вас НОД стоит)) Удалите его с корнем. И тогда КИС сможет нормально работать.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
я про касперского говорю - он предложил мне удалить нод 32, а сам оставил себе проблему

Удалите НОД вруную. Только потом можно ставить Каспера.

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

файл imon.dll не удаляется, я его просто вынул из папки (в безопасном режиме, кстати почему-то администратор у меня не загружался) - касперский перестал работать (частично) - переустановил его - перезагрузка - синий экран, и опять тоже сообщение про антивирусы - ещё перестал работать процесс serv.exe - я так понял это процесс нода

Изменено пользователем devil_serzh
Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

kis сам его предложил удалить - я согласился - он сделал, только плохо как оказалось, а в установку удаление программ нода нет - в программ файл его тоже нет, собственно говоря его и нет, да только гадость какая-то получилась

Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...